Pis en venda a Barcelona
Preu de venda: 265.000 €
Comparteix aquest immoble
Pis | Barcelona - Ciutat Vella
Referència: 100049

PRODUCTE APIALIA; Elegant apartament de disseny al costat de Sant Antoni completament reformat

A pocs metres de la Ronda de Sant Antoni ia només cinc minuts caminant de la Plaça Universitat, trobem aquest preciós apartament completament reformat amb materials d'alta qualitat i un disseny contemporani cuidat.

L'habitatge ha estat dissenyat per aprofitar al màxim cada espai, combinant funcionalitat i estètica. Disposa d´una àmplia cuina moderna amb barra ideal per esmorzars o menjars informals, zona d´emmagatzematge i un pràctic racó de treball amb escriptori integrat.

El bany, d'estil actual, compta amb aixetes encastades, mirall LED i taulell d'obra. L'habitatge es completa amb una còmoda habitació doble amb aplics de paret i aire condicionat LG, a més d'una cambra independent per a rentadora.

Qualitats destacades

Aire condicionat LG

Aixetes encastades Grohe

Sanitaris Roca

Mobiliari integrat a mida

Il·luminació LED a tot l'habitatge

Separador d'ambients de disseny

Ubicat a una de les zones més dinàmiques del centre de Barcelona, ​​envoltat de comerços, restaurants i transport públic (metro Universitat i Sant Antoni).

Un habitatge ideal com a primera residència, pied-à-terre a Barcelona o inversió en una zona amb gran demanda.

Per a més informació o concertar una visita, no dubteu a contactar-nos.

La decoració i el mobiliari no estan inclosos en el preu de venda.

Característiques
superfície útil 43 m2
Superfície construïda 45 m2
Habitacions 1
Banys 1
Calefacció
Estat
Qualificació Energètica (E) MOSTRA
Situació aproximada
93 115 14 11
info@urbenia.es

Si vols parlar amb nosaltres, et convidem a visitar-nos en qualsevol de les nostres oficines. També pots contactar-nos per telèfon o correu electrònic. T'esperem per poder començar a oferir-te solucions.

Inscrito en el Registre d'Agents Immobiliaris de Catalunya AICAT 6757    Desenvolupat amb: