Casa definitiva a Camí de la Serra, on la tranquil·litat de viure en una zona residencial té un valor afegit. Aquesta casa aparellada té un encant especial en estar renovada per complet amb uns acabats d'alta gamma; en general, no cal fer-li res i la inversió ja està feta des d'un inici. L'amplitud de les estades la fa encara més confortable. El saló menjador de 30 m² amb sortida a pati de 25 m² dóna una sensació de profunditat molt bona. Cuina individual, equipada i amb gran emmagatzematge; està actualitzada i nova. Lavabo de cortesia en planta. A la primera planta hi ha les tres primeres habitacions, amb dos banys nous, un en suite. A la tercera planta, i última, hi ha les dues habitacions, una d'elles amb sortida a terrassa solàrium i una altra golfes molt característica de la zona. En total, 5 habitacions i tres banys. lacada i barana, tancaments exteriors d'alumini doble, terres de fusta noble, calefacció a gas i aires condicionats a diverses zones.La millor casa d'aquests moments és a Mataró.
Visitas sense compromís.
UBICACIÓ I VOLTANTS :
Mataró és una ciutat mediterrània per a descobrir en qualsevol moment de l'any! És la capital del Maresme i gaudeix d'una ubicació privilegiada: està situada entre la mar i la Serralada Litoral, tan sols a 30 minuts al nord de Barcelona i molt prop de les poblacions més turístiques de la zona. Un passeig pel centre de la ciutat permet conèixer una oferta comercial i gastronòmica de qualitat i diversa, entre la qual també es troben els tradicionals mercats .En la costa, trobaràs unes platges distingides de qualitat turística i amb tots els serveis per a passar una bona estona de bany. Si t'apassiona la muntanya, pots passejar i fer excursions a peu o amb bicicleta.Mataró és una ciutat per a descobrir durant tot l'any, però a l'estiu l'activitat s'intensifica.
Estàs pensant a vendre el teu habitatge? Som aquí per a ajudar-te!
En Urbenia Serveis Immobiliaris, som la teva agència immobiliària 360 graus. Comptem amb la infraestructura i l'experiència necessàries per a oferir-te tots els serveis relacionats amb la venda i lloguer d'habitatges.
El nostre potent equip comercial està recolzat per una estructura sòlida amb departaments especialitzats en quatre grans àrees: finances, imatge i comunicació, obra nova i actius bancaris. A més, podem ajudar-te a gestionar la hipoteca dels teus compradors, facilitant encara més el procés de venda.
No dubtis a contactar-nos o visitar-nos en les nostres oficines a Mataró, Arenys de Mar o Pineda de Mar. Som aquí per a oferir-te la millor assistència en la venda de la teva propietat.
Esperem el teu contacte per a començar a treballar junts i aconseguir la millor venda per a tu!
NOTA: Despeses de Notaría, Registre i Impostos no inclosos en el preu a carrec de la part vendedora.No obstant això, si la part compradora decideix contractar el nostre servei de GESTIÓ HIPOTECÀRIA, haurà d'assumir els honoraris corresponents a aquest servei.