Casa a la Urbanització Font Montnegre!
A 10 minuts amb cotxe del centre de Sant Iscle, us presentem aquesta casa en una parcel·la totalment plana.
Casa de 1 sola planta amb 2 habitacions.
Busques tranquil·litat i estar lluny del poble, veure natura cada dia? Aquí tens aquesta casa que et donarà allò que desitges, tranquil·litat i pau en un entorn idíl·lic.
UBICACIÓ I VOLTANTS
Sant Iscle de Vallalta és un encantador municipi situat en el cor del Parc Natural del Montnegre i el Corredor, a la comarca del Maresme. Envoltat de frondosos boscos i paisatges muntanyencs, és un lloc ideal per als amants de la naturalesa, oferint múltiples rutes de senderisme i ciclisme. La seva tranquil·litat i entorn rural ho converteixen en un refugi perfecte per a escapar de l'enrenou urbà. Malgrat el seu ambient afable, Sant Iscle està ben connectat gràcies a la pròxima C-32 i altres vies principals, facilitant l'accés a localitats com Arenys de Mar i Sant Pol de Mar. Aquest municipi destaca pel seu caràcter acollidor, tradicions culturals i un estil de vida en harmonia amb la naturalesa.
Estàs pensant a vendre el teu habitatge? Som aquí per a ajudar-te!
En Urbenia Serveis Immobiliaris, som la teva agència immobiliària 360 graus. Comptem amb la infraestructura i l'experiència necessàries per a oferir-te tots els serveis relacionats amb la venda i lloguer d'habitatges.
El nostre potent equip comercial està recolzat per una estructura sòlida amb departaments especialitzats en quatre grans àrees: finances, imatge i comunicació, obra nova i actius bancaris. A més, podem ajudar-te a gestionar la hipoteca dels teus compradors, facilitant encara més el procés de venda.
No dubtis a contactar-nos o visitar-nos en les nostres oficines a Mataró, Arenys de Mar o Pineda de Mar. Som aquí per a oferir-te la millor assistència en la venda de la teva propietat.
Esperem el teu contacte per a començar a treballar junts i aconseguir la millor venda per a tu!
NOTA: Despeses de Notaría, Registre i Impostos no inclosos en el preu a carrec de la part vendedora.No obstant això, si la part compradora decideix contractar el nostre servei de GESTIÓ HIPOTECÀRIA, haurà d'assumir els honoraris corresponents a aquest servei.