Pineda de Mar, zona Poblenou. Àtic en bloc amb ascensor, vistes al mar i terrassa de 14m2.
Vols ser un afortunat de tenir el mar a prop, en un entorn amb tota mena de comerços propers i viure sense veïns a dalt?
Aquest pis és fantàstic per poder dur a terme un somni de reforma i deixar volar la imaginació triant acabats al teu gust i personalitzat.
Amb una superfície de 89 m2 construïts, és un habitatge molt pràctic. Saló menjador independent amb sortida directa a terrassa de 14m2, molt idònia per a sopars destiu o estones lliures. 3 habitacions, dues dobles. Cuina i bany dorigen per actualitzar però amb molt bones mesures en general.
A un preu de sortida molt còmode per dur a terme les teves il·lusions de tenir un pis per a tota la vida.
El lliurament és immediat, de manera que ja pots anar preparant aquest projecte de renovació de la llar que tant buscaves.
Estàs pensant a vendre el teu habitatge? Som aquí per a ajudar-te!
En Urbenia Serveis Immobiliaris, som la teva agència immobiliària 360 graus. Comptem amb la infraestructura i l'experiència necessàries per a oferir-te tots els serveis relacionats amb la venda i lloguer d'habitatges.
El nostre potent equip comercial està recolzat per una estructura sòlida amb departaments especialitzats en quatre grans àrees: finances, imatge i comunicació, obra nova i actius bancaris. A més, podem ajudar-te a gestionar la hipoteca dels teus compradors, facilitant encara més el procés de venda.
No dubtis a contactar-nos o visitar-nos en les nostres oficines a Mataró, Arenys de Mar o Pineda de Mar. Som aquí per a oferir-te la millor assistència en la venda de la teva propietat.
Esperem el teu contacte per a començar a treballar junts i aconseguir la millor venda per a tu!
NOTA: Despeses de Notaría, Registre i Impostos no inclosos en el preu a carrec de la part vendedora.No obstant això, si la part compradora decideix contractar el nostre servei de GESTIÓ HIPOTECÀRIA, haurà d'assumir els honoraris corresponents a aquest servei.